W styczniu o marketingu w farmacji. Konferencja PTSF
W dniach 12-13 stycznia odbędzie się konferencja „Marketing w farmacji”. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką marketingu w farmacji, ze szczególnym uwzględnieniem studentów uczelni medycznych (kierunek farmacja i pokrewne) oraz ekonomicznych (marketing, zarządzanie). Konferencja odbędzie się w Centrum Dydaktyczno-Kongresowym Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Program
12.01.2019 (sobota) – część konferencyjna
- RODO w marketingu – Krzysztof Krzyżanowski, Gedeon Richter
- Marketing apteczny – mgr farm. Marcin Jelonek, pharmacymanagement.pl
- Praca w marketingu farmaceutycznym od kuchni – Damian Janiszewski, Adamed
13.01.2019 (niedziela) – część warsztatowa
- Jak CSR wpływa na wizerunek firmy? – Magdalena Rzeszotalska, Rzecznik Prasowy Polpharma
- Co można zaoferować pacjentowi w aptece oprócz niskich cen – mgr farm. Marcin Jelonek, pharmacymanagement.pl
- Podstawy Trade Marketingu – Damian Janiszewski, Adamed
- Kampanie wizerunkowe produktów OTC – lek. Marcin Krajmas, brand.med
- Rozwiązania digitalowe w pharmamarketingu – lek. Mateusz Pinkiewicz, brand.med